HomeDownloadsFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 CGFO Wars : Kotton's Chop Shop

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
eze999
Godfather
Godfather
avatar

Male
Number of posts : 2197
Age : 29
Warning :
0 / 1000 / 100

Personalized field : aka Knighteleven
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2007-10-11

20090427
PostCGFO Wars : Kotton's Chop Shop



Commander: Fujiwara
Mod : '80 Volkswagen Caddy
Progress Percentage : 95%

Soldier 1 : Kotton
Mod : '61 Ferrari 250 GT California
Progress Percentage : 11%

Soldier 2 : King George
Mod :
Progress Percentage : 0%

Soldier 3 : Martin
Mod : 2 paintjob-packs.
Progress Percentage : 100,01%

________________________


CarbonGear was founded on Thu Oct 11, 2007 6:42 pm, and today it`s exactely 3599 days old. Until now 6305 users wrote 37443 posts at 45 single forums. You (Guest) wrote 4 posts since you registered ().


Last edited by eze999 on Mon Apr 27, 2009 9:47 pm; edited 5 times in total
Back to top Go down
View user profile http://carbongear.1forum.biz/portal.htm

 Similar topics

-
» Reject Shop - Star Wars Black 6"
» Looking for New Star Wars Lego
» Terran Wars
» Hot Toys making Indiana Jones figures, hints at Star Wars as well...
» FS: Animated Clone Wars Mace Windu Starfighter
Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

CGFO Wars : Kotton's Chop Shop :: Comments

avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 7:53 pm by Kotton
hey good luck to all you kats at the Shop man!

*turns and walks away givn a thumbs up and says "you kats are gonna need it you fuckn posers"*

oh shit, wrong thread! my bad ..ffs, I really need to stop doin drugs dude Smile
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 7:58 pm by Franko
Kot-Pot ^^
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 8:13 pm by eze999
lmao kot.. We got one more team for the contest >> CG Arab..
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 8:24 pm by Kotton
look like we have our team members..

The Z
Franko
King George
and
Kotton stars in


the Grease Monkeys


there's our logo n ish.. but it's not sealed, I need to check with Z n c if it's all good

he be thee team lead hee hee
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 8:29 pm by eze999
I was thinking a logo rather than a pic since we need it for the Awards..
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 8:34 pm by Kotton
awe man.. YOU SUCK! lol- the Z is team lead, not me, can't you read? ..duh! xD
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:03 pm by eze999
Changed.. lol
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:26 pm by Kotton
thank you sir Smile

I'll have to clean it up some, and run it thru Fuji, but how bout some like this?



Last edited by kotton on Mon Apr 27, 2009 9:36 pm; edited 1 time in total
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:30 pm by KamikaZ
Sh*t.. can't see it (blocked proxy), I'm at school and had nothing to do so I went photo fishin and made this, I'll have to wait to get home but if ya wanna choose the best one just do it kot, I thrust ya on that Smile

avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:35 pm by Kotton
nah dog, it's on you- you're the lead not me cheese

yours is dope tho..

I was just takn a break from the 599..

you're blocked from photobucket?? what about the Bam?

I'll change it up right quick.. cuz that full size is making me blind

refresh in like.. 5 -4 -3 -2 -NOW!
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:41 pm by KamikaZ
Looks kewl to me Smile Mine's simple, 3 in-game photos behind that air filter cover, which looks awesome.
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:46 pm by Kotton
w/e you want dog, it's on you homeboy..
just remember to include the "S" in Kot-S-ChopShop lol


Last edited by kotton on Mon Apr 27, 2009 9:48 pm; edited 1 time in total
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:47 pm by eze999
That's a nice banner.. I took the liberty of makin you guys a logo... Check uptop
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:49 pm by Kotton
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII LIKE IT!
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:53 pm by eze999
Wat bout the others? You can change it unless you wanna go with this...?
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 9:54 pm by KamikaZ
Can't see nothin, but we'll go with this one, I just hope everyone likes it. Thank you tho.

Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 10:06 pm by Martin
i would say to make the Zonda and Mustang a bit easier to see Wink other than that, its perfect Wink
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 10:09 pm by eze999
I actually meant a logo.. you made a banner.. Smile
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 10:15 pm by VladyF
logo ?

avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 10:18 pm by Varinder S.
still... GREAT JOB~! cheese

offtopic do we hav cheer leaders? Neutral for this competiton? Neutral
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 11:30 pm by Kotton
umm.. I think you're our first one, wanna try out?

hop around so I can see your tits bounce and start liftn your skirt up n shyt xD

edit- as far as logos go, I like Swoops the best.. but I'm out of it, it ain't up to me

(I knew not being team lead would be the most fun for me.. tee hee!)
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Mon Apr 27, 2009 11:37 pm by Franko
varinder is our cheerleader, but we wont make up with him when we win this ^^
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Tue Apr 28, 2009 12:10 am by Kotton
you mean "make out with him"? - f**k that, I will, he's a sexi bitch cheese xD
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Tue Apr 28, 2009 12:14 am by Franko
Pervert ^^
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Tue Apr 28, 2009 12:17 am by Kotton
awe, you ain't gotta be jealous.. I'm sure he'll like you to Wink :goof:
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Tue Apr 28, 2009 12:21 am by Franko
Haha! No thanks ^^
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Tue Apr 28, 2009 12:40 am by eze999
Wat is this? CGFO or HomoFO? XD
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Tue Apr 28, 2009 1:07 am by KamikaZ
A bit of both I guess. Gotta start thinkin of something but will probably be an exotic bitch.
avatar
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post on Tue Apr 28, 2009 1:08 am by shelbymotor
fugi, in your image are one mustang. what car is?
(sorry for do an incorrect question in this topic :huh:
Re: CGFO Wars : Kotton's Chop Shop
Post  by Sponsored content
 

CGFO Wars : Kotton's Chop Shop

View previous topic View next topic Back to top 

Page 1 of 5Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Outlets :: Enter Kotton's Chop Shop Outlet-
Jump to: